חסר רכיב

על הקיבוץ

22/01/2009

 

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      8.12.08    

שלום שלום לכם באשר אתם – בנים ובנות הקיבוץ ובני ביתכם היקרים!

אנו בפתחן של חגיגות השבעים לקיבוצנו. בגרנו, אך עדיין הכוח במותניים והשנים הוסיפו ליווית חן למקום וליושביו.

המכתב הזה הוא סנונית ראשונה לקשר, אותו אנו רוצים לקיים ולטפח, על מנת לשתף אתכם במה שהולך להתרחש במהלך שנת ה-70 של ביתנו-ביתכם, כפר-מנחם וכמובן לשמוע מכם הצעות, רעיונות ויוזמות בהם תוכלו ותרצו להיות שותפים, כך שהחגיגה הזו תהיה משותפת לכולנו.

ומה בתוכניותינו?

ראשית, יש צוות שנבחר לארגן וללוות את הפעילות של שנה זו. הצוות כולל את טלי שור, ניקי מור, אור ישראלי, אלעד בן-אריה, עמליה גולדברג, צבי קרן ואוכמה אבירם – רכזת חגיגות השבעים .

"יריית הפתיחה" תהיה מטבע הדברים בחג החנוכה, בנר החמישי, ותמשך לאורך השנה באירועים מאירועים שונים, תוך שימת דגש על חגי ישראל שיקבלו "מתיחת פנים" וביטוי הולם לשנת השבעים ובאירועים וחגיגות נוספים, שיהיו בהם גוון ותוכן המייחדים שנה זו מאחיותיה.

לקראת כל אירוע יהיה דיווח לכלל האוכלוסייה בקיבוץ ומחוצה לו, כך שכל אחד יידע מראש מה שצפוי בעוד מועד.

תקוותנו,שאנחנו, הצוות, החברים במקום ואַתֶם, עליכם מופנית איגרת זו, נדע לראות ע' בע' שנה חגיגית זו, שהרי בשנת הע' לקיבוץ עסקינן....

 אנו רואים בכל אחד מכם שותף פעיל לחג של הקיבוץ. ולכן, כל מי שיש או יהיה לו רעיון, עצה, עזרה או כל דבר אחר הראוי , לדעתו, שיהיה בחגיגות השבעים, מוזמן להתקשר עם אחד מחברי הצוות, בכתב או בע"פ ונשמח לדון בכך.

בימים אלה נעשים מאמצים לאיתור וריכוז כתובות הדוא"ל שלכם, כך שיתכן ומכתב זה יגיע לאחדים מכם מעט יותר מאוחר אך בסופו של דבר ניצור קשר עם כולם.

ועוד דבר אחד - בכוונתנו להוציא, במהלך השנה, חוברת/קובץ סיפורי מקום. אם יש לך סיפור או ידוע  לך על מי שיש לו סיפור, שיר וכו' הקשורים לכפר מנחם – אנא, צור איתנו קשר. 

נשמח לראות אתכם חוגגים איתנו בכל דרך אפשרית.

 

למסירת כתובת, סיפור, שיר או כל מידע אחר ניתן לכתוב ל aviram@kfm.org.il    

                                                                                                      בברכה מכל חברי הצוות         

                                                  

חסר רכיב